Výstava voříšků a psů bez PP Zbýšov

08.07.2011 16:12

 

Na výstavu do Zbýšova jsme se vydali 21.května. Byla jsem docela nervní, protože jsem tušila velkou konkurenci, což se nám i potvrdilo. Pokud si to ještě dobře pamatuju, v kruhu Velká fena bez PP s náma byly další dvě goldenky, myslim, že dvě labradorky, maďarka, cane corso, ovčanda, dvě boxerky. Cane corso byla hned při posuzování  vyloučena, protože zaútočila na rozhodčí a protože jsem ji brala jako hlavní konkurenci, tak jsem si říkala, že bychom mohly mít s Adinou nějakou šanci. Tady je na místě pochválit Adinu, protože se v kruhu chovala fakt skvěle. Na to, že bylo šílený vedro, tak stála celou dobu v krásným postoji a i při běhu nebo posuzování se chovala skvěle! Prostě, když o něco jde, tak je z ní vychovaná dáma:D ... no při posuzování jsme byly pochváleny za předvedení a i si myslim, že se rozhodčím Adina líbila ... ale řekli mi, že je málo osvalená. Do posudku jsme dostaly pouze hodnocení ,,Norská princezna,, . Opravdu nevím, co si pod tímto mám představit :D :D ... v pořadí jsme se bohužel neumístily, přesto, že se Adinka fakt překonávala;-) ... jinak výstava byla pěkná, moc mě překvapilo ooobrovské množství sponzorských darů, které dostávali kromě vítězů i všichni zůčastnění!! Takže jsme si odvezly plaketku za účast a k tomu několik tašek s dárky;-)