Výstava psů bez PP Blansko

05.09.2010 22:02

 

Zůčastnily jsme se s Adinou její první výstavy psů bez PP v Blansku.

Výstavu pořádala paní Rajtšlégrová, ke které chodíme i na cvičák.

Byla jsem z toho mírně nervozní, protože jsem nikdy předtím s žádným psem na výstavě nebyla, ale nakonec jsme všechno zvládly.

Adinka mě moc mile překvapila. Až na to, že nechtěla ukázat zubíky, tak krásně zaklusala a v postoji se taky docela udržela.

V kategorii štěňat získala Adina 1.místo a titul Nejkrásnější štěně!!!

Dostali jsme  pohár, různé vzorky granulí, tříměsíční předplatné časopisu Psí kusy a různé letáky.

Nejvíc mě ale potěšil posudek od rozhodčích a to, že mi Adinu opravdu pochválili.

Taky jsme zde potkaly spoustu známých, nejen ze cvičáku, ale třeba Terku s labrouškem Chesterem, které jsme znaly z webu naší poloségry Laury :)

 

Takže první výstava se opravdu zdařila ;-)