Výstava psů bez PP a voříšků Černá Hora

08.07.2011 16:37

Dne 18.6. jsme se s Adinou zůčastnily prvního ročníku této výstavy. Na tuto výstavu jsem se těšila, protože všechny porotce(MvDr. Žertová, pí.Rajtšlégrová a manželé Novotní) jsem již znala z výstavy z Blanska, takže jsem věděla, že je to záruka kvalitního posuzování. Před začátkem výstavy byl připraven skvělý doprovodný program (tanec se psem, ukázka sportovní kynologie a výcviku policejních psů - což se mi obzvlášť líbilo) a vůbec celá výstava byla ve skvělém prostředí na takovéto akce. Co mě ale překvapilo - hodně zůčastněných pejsků bylo dost nevrlých, i nám se stalo, že na Adinu vyjeli, což fakt nesnáším. .. No, do výstavního kruhu nás nastoupilo celkem sedm (byla to kategorie fena+pes bez PP nad 40cm), takže jsem měla docela strach, ale zase jsem dost spoléhala na to, že se Adina fakt dobře předvádí. Ikdyž byl kruh teda někde tak trochu z kopce(což na některých fotkách vypadá fakt hrozně), tak Adina stála krásně v postoji celou dobu hoooodně dlouhýho posuzování ostatních pejsků. Posuzování bylo fakt dlouhý, ale pečlivý - opravdu se probíralo všechno a všechno bylo komentováno pro ostatní diváky. No bylo to drama, ale věděla jsem, že Adina měla nejlepší předvedení - chválili za to nejenom ji, ale i mě(prej profesionální předvedení :D :D ... takže Adinka získala ve své kategorii 1.místo a postoupila do soutěže o  nejkrásnějšího psa bez PP celé výstavy!!!! ... tam jsme se setkaly s pražským krysaříkem, který vyhrál kategorii fena+pes bez PP do 40cm. To už jsem si říkala, že nemáme šanci, protože se všichni rozplývali, jak je roztomilej, ale Adina se opět vyznamenala a svým chováním v kruhu a tím, jak se předvedla, získala titul Nejlepší fena/pes bez PP výstavy!!!!.... radost fakt obrovská a hlavně naprosto nečekané vítězství!! ... takže jsem na Adinku fakt hrdá!! :-* .... jinak jsme získaly asi 20kg granulek, pohár a kokardu ... v posudku se hodnotil soulad se standardem, celková kondice psa, pohyb, chrup, uši, srst, způsob předvedení a soulad psovoda a psa... Adina získala 39 bodů z možných 40 .. jeden bodík jsme ztratily u celkové kondice - prej by měla tak 2kg shodit(už na tom pracujem:D ) ... nejvíc mě ale těšily pochvaly od porotců, jak od paní Rajtšlégrové, která nás posuzovala a byla naší trenérkou na cvičáku, tak i od paní Žertové a manželů Novotných.