V Novém roce....

09.01.2011 19:56

 

Nový rok je u nás hlavně ve znamení cvičení!! Už jsem se zmiňovala, že Adina trochu blázní (připisuji to pubertě), takže jí musím trochu zkrotit. A začali jsme s tréninkem. Znovu děláme přivolání - občas na lonži ale většinou pouze s pamlskem. Musím ji pochválit, lepší se. Bohužel jsme teď dlouho nemohly na cvičák, takže mi chybí porovnání, jak bude poslouchat v přítomnosti dalších x psů a lidí :( Ale po skončení mého zkouškového tam zase nastoupíme :D Kromě přivolání s předsednutím dělá Adina pokroky i v chůzi u nohy bez vodítka. Taky zkoušíme povel Daun, zatím jen tak opatrně - nechci ji přehltit, priorita je přivolání!! No a chystám se i na vylepšení aportu, protože to nám taky trošku hapruje... s koncem minulého roku jsme asi hooodně zlenivěly!! :(

 

Taky jsem si udělala radost a doufám, že i Adině a pořídila jsem konečně Furminátor a Adině novej pelech! V únoru na brněnské výstavě snad dokoupím ještě Dry Bed deku :) Jinak mám teď zkouškové, takže jsem hodně doma a samozřejmě si dělám hoodně dlouhé pauzy mezi učením :D, což využíváme pro dlouhé prochajdy a již zmíněné cvičení. Takže prochajdy teď podnikáme většinou samy, jen před koncem roku jsme byly společně s Terkou, Tylerem a spoustou dvounohých i čtyřnohých kamarádů na prochajdě v Jedovnicích:)

 

No a taky jsem konečně Adinu zase zvážila a změřila!! Váha: 30 kg (asi dostane dietku:D ) Výška v kohoutku: 57 cm