NVP Brno

25.09.2010 22:33

 

V sobotu jsem zajela se sestřenkou Peťou mrknout na NVP do Brna. Byly jsme hodně zvědavé  na naše oblíbené retrívry ale hlavně jsem toho chtěla využít a nakoupit pro smečku nějaké drobnosti k Vánocům.

Zlatí retrívři byli krááásní, ale zlatej teda nebyl snad ani jeden, co jsem viděla :( Adina by z nich byla asi nejtmavší. Takže kdybych si někdy v budoucnu chtěla pořídit štěndo s PP, tak snad ani nemám z čeho vybírat, protože krémového zlaťáka opravdu nechci.

Labradoři nás zaujali hlavně čokoládoví, ti byli fakt nádherní. Chvilku jsme koukly i na flat coated retrívry, kteří se mi taky hrozně líbí. No a pak už jsem tak obcházely všechno dokola, sem tam něco nakoupily a tak ...

Koupila jsem psům nějaké sušiny a pamlsky, Adině 1/2 kilového dummyka ( kterej už je zničenej :D ), plyšovou kachnu, rukavici na vyčesávání atd.

Taky jsem u jednoho stánku vybrala Adině pelech, takže ho teď budu shánět na netu:)

Výstava byla super, jen mě mrzí, že molossoidní plemena byla až v neděli, taky bych na ně ráda mrkla ;-)