Náš první coursing

09.10.2010 16:00

 

Dneska jsme poprvé jely na coursing. Byla jsem nervozní a zároveň hooodně zvědavá. Brala jsem Adinu i Ally. S Allinou jsem si nebyla moc jistá, protože se v místech, kde je moc lidí bojí - ale překvapila. Taakže, přijeli jsme na Palavu(přehrada v Blansku) a nestačili jsme koukat, kolik je  tam psů!! .. A vypadalo to, že všichni už jsou zkušení coursingoví závodníci!! Takže jsem dostala ještě větší strach, že to nezvládneme!! Vzhledem k tomu, že ani já jsem nikdy předtím na žádným coursingu nebyla chytla jsem nerva z toho, že špatně natáhnu dráhu. Naštěstí se mi podařilo ukecat bráchu, kterej ochotně dráhu natahoval :D Když běhali ostatní psi, tak holky ani moc nereagovaly, tak jsme je začali motivovat - jak uslyšely slovo ,, myšička,, a ,, hledej,, tak už pěkně sledovaly střapec!! Docela dlouho trvalo, než jsme se dostali na řadu. Jako první jsem vypustila Adinu, která mě fakt překvapila, protože někteří přítomní začátečníci se sice rozběhli, ale v půlce dráhy se vrátili k pánečkovi. Ada valila jako o závod za střapcem a v závěru ho krásně chytila a dokonce mi ho i přinesla :D :D No a potom jsme vypustili Ally! A z té byli překvapení snad všichni přítomní, protože každej si asi myslel, že je to obyčejnej gaučovej pes:D Ale Ally uviděla střapec, uslyšela ,, myšička, hledej,, a  vyrazila. Ze všech sil běžela celou dráhu a na konci se spokojeně zakousla do střapce:) Jenže pak už chtěla běhat pořád, takže čekání až se dostaneme na řadu prokládala srdceryvným štěkáním a kńouráním!! Takže máme doma asi závisláčka na coursingu!!

Obě holky jsem nechala běžet třikrát a obě do toho daly všechno a obě mě neuvěřitelně překvapily!!! Takže dnešní den byl opravdu super a na příští coursing určitě jedeme zase!!

 

Fotky jsou nic moc protože jsme jaksi nestíhali fotit - jen tak v rychlosti, takže toho ke koukání moc neni ;-) snad od někoho fotečky seženu ;-)