Listopad 2010

24.11.2010 17:56

 

Konečně se dostávám k menší aktualizaci :) Mám toho čím dál víc do školy, takže to tady trochu zanedbávám, ale vlastně se  u nás ani nic moc neděje...

S Adinou pořád lítáme někde po venku, hrajeme si a pořád dokola cvičíme všechny povely. Nás zlatoušek se totiž nejspíš dostal do puberty, takže doteď jsem si ji pochvalovala, jak je šikovná a všechno umí a krásně poslouchá ... no tak to teď tak uplně neplatí - trochu nám raplí a je pěkně divoká :) .. nee, není to nejhorší, znám horší pejsany .. jen mi trvá, než si zvyknu :D Ale stále je to můj největší miláček a každý den mě něčím potěší a rozesměje!! .. třeba teď má novou hru - chodí si lehnout do vany(sama do ní vleze a pak zase vyleze:D ....

nějak teď nestíhám fotky, musím dát dohromady foťák ...

Ally teď hárá, takže prochajdy jsou docela komplikovaný ... a taky čekám, kdy začne hárat Adina, to asi teprve bude sranda... :(

 

Jinak se chystáme na Vánoce - za měsíc už jsou tady, takže nakupuju dárky pro celou smečku.. dostanou nějaké hračky, potom jejich oblíbené žvýkací pochoutky a taky nějaké ty sušené pamlsky - ty uplně milují .... taky zvažuju, že Adině pořídím výstavní vodítko - aby na těch výstavách příští rok byla trochu na úrovni :D :D :D no a asi pořídím nový pelech, ale ještě váhám mezi několika typy a značkami, takže nevím, jestli to do Vánoc stihnu ... pak taky nakoupím nějaké výživové doplňky (lososový olej a kloubní výživy - hlavně pro Barnyho) no a asi mě to uplně zruinuje :D :D

Jinak jsme za listopad párkrát vyrazily na prochajdu s Nerem (labrador) a Rokčou (boxerka), což si Adina vždycky parádně užívá...

Cvičák jsme teď  tak trochu omezily, už nejezdíme pravidelně každý týden - přijde mi, že se tam Ada při výcviku docela nudí, takže si ji raděj cvičím sama ... ale každý druhý týden vyrážíme - kontakt s ostatními pejsany Adina potřebuje ...

 

No a taky vyhlížíme první sníh - ne že bych ho nějak milovala, ale letos Adinka zažije svou první sněhovou nadílku, takže jsem zvědavá, jak bude reagovat .. snad se mi podaří udělat nějaké fotky ....

 

Přidala jsem na stránky profily Barnyho a Ally, ale nejsou ještě uplně hotové, postupně je budu doplňovat ...

 

J+A