Cvičák + Agility

03.10.2010 22:57

Dnes jsme se na cvičák opravdu těšily, protože minule nebyl kvůli dešti. A taky kvůli tomu, že jsem poprvé s Adinou chtěla zkusit agility!!

Hry s ostatními pejsky si Adina dneska opravdu užívala na 100 procent. Nejvíc si vyhrála s tříměsíční boxerkou Maggie a se svým snad nejlepším kamarádem ze cvičáku, výmarem Charliem :) Všichni jsme se Adině smáli, jak se snaží mladší pejsky ,,terorizovat,, :D Samozřejmě v dobrém ;-) Doma ji sekýruje Ally, tak to musí zkoušet na druhé!! :D

Poslušnost jsme zvládli docela obstojně, až na to, že při chůzi na vodítku se Adině opravdu nechtělo a pěkně mě potrápila!!!

Potom si pejsani zase pohráli a my mezitím nachystali dvě dráhy pro agility - jednu pro nás začátečníky ( kterých dnes bylo opravdu hodně) a jednu pro pokročilé. Já jsem měla největší strach z tunelu a ze slalomu. Přeskoky a kladinu Adina zvládá dobře. U tunelu jsem si moc nevěděla rady, takže jsem jí dovnitř hodila pamlsek a rychle přeběhla na druhou stranu, kde jsem jí opět lákala na pamlsek. Vidina něčeho dobrého Adinu tak motivuje, že tunel proběhla, ani o tom snad nevěděla :D U slalomu jsem taky nejdřív motivovala pamlsky, ale potom už to šlo docela dobře i bez nich.

Horší to bylo spíš se mnou :D Pochopit, kdy mám mít vodítko v které ruce a kdy mám udělat otočku na kterou stranu, to asi bude docela záhul. A jestli se dostaneme ke složitějším uspořádáním překážek, tak se tam asi ztratím :D Ale agility chci dělat jen tak pro zábavu, ne závodně, takže snad to nebude žádná hrůza :)

První pokus nás nadchnul, jak mě, tak hlavně Adinu, která si to opravdu užívala, takže příště jdeme zas!!!