Adinky Vánoce

27.12.2010 13:14

 

Tak máme skoro po Vánocích :( .... Ale Adina si je užila myslím maximálně!!

Já jsem měla volno už od 19.12. takže jsme s Áďou chodily na pořádný prochajdy a vůbec si užívaly volna :) taky jsem dokoupila poslední dárky a čekaly jsme na ten Štědrý den ... letos jsem se hrozně těšila kvůli Adině, jsou to její první Vánoce :) no taky to tak vypadalo!! pejsci měli pod stromkem nejvíc dárků :) bylo to hlavně hodně pamlsků a hraček ... Adina si nejvíc zamilovala pískací latexový míček - celý večer s ním lítala po bytě jako magor :D no, potom teda omrkla i ostatní věci ale míček prostě vyhrával ... a taky plyšová kachna :D

jinak stromek zatím nespadl ikdyž se Adina pokoušela sebrat nějaký ty ozdoby :D a co mě překvapilo nejvíc - jídla na stole(cukrovní atd) si skoro nevšímá :)

 

noo ale jinak Adináč začíná trochu lumpačit!! takže trénujeme přivolání na dlouhé šňůře ... ale přesto má Adina občas takový ty typický puberťácký projevy, jakože po přivolání Ke mně přiběhne, sedne si kousek přede mě a jak se pohnu, tak nabere kurz na opačnou stranu :D 

 

prozatím je to od nás všechno ... jen se trochu bojím silvestra, protože nevím, jak bude Adina reagovat na ty pitomý rachejtle :( Ally se jich bojí, takže musíme dávat prášky na zklidnění .... tak doufám, že to Adis přežije v pohodě :)

 

fotky z Vánoc na rajčeti ...

                                                  J+A