Adinky narozkyyy

09.03.2011 11:03

 

Uuuuplně se stydím, po jak dlouhé době zase aktualizuju!!! hrůůza!! Ale ono se zatím nic moc neděje, takže ani není moc co psát .... Na prochajdy chodíme pořád - nejčastěji s Ivčou a Rokčou:) a nebo samy ... taky už zase chodíme na cvičák - poslední dobou nám to nějak nevycházelo:( ale jsem potěšená, že Adina nejenom nic nezapomněla ale dokonce se zlepšila, takže nějaké výsledky mojí snahy snad jsou:) Taky jsme na cvičáku nestačili koukat, že si Adina stále pamatuje na svého největšího kámoše Charlieho (VOK) takže zase většinu doby strávili spolu :D

Přes týden, k mé velké lítosti, toho moc nestíháme a chodíme na prochajdy skoro už za tmy ... jezdím teď na praxi do Vyškova, což je dost časově náročné... ale o víkendu si to plně vynahrazujeme a venku trávíme většinu času ....  a taky s čím dál lepším počasím se chystáme uskutečnit nějaké výlety, takže plánujeme, plánujeme :D

'V únoru jsem se samozřejmě musela jet podívat na brněnský Duo Cacib, takže jsem toho plně využila (a taky zneužila bráchu jako pomocníka:D) a vzali jsme Adinu s sebou - takže jela kromě auta i vlakem a šalinou. Z vlaku jsem měla strach hlavně na nástupišti - aby mi nespadla pod vlak, protože někdy jsou od sebe schůdky a nástupiště docela daleko. Proto jsem byla jistější, když byl se mnou i brácha ... ale Adinu jsme nakonec do vlaku dostali docela v pohodě ;-) A cesta šalinou se taky dala, i když samozřejmě v šalině je stísněnější prostor než ve vlaku - Adina to zvládla s přehledem:) Horší to bylo na výstavišti ... Ada byla docela vyhukaná z těch lidí a psů - hlavním problémem bylo protlačit se někam mezi výstavními kruhy - to se jí moc nelíbilo:( ... cestu z výstaviště jsme šli pěšky, čímž jsem zase prověřila Adinu v tom, jak se pohybuje v tak rušném městě ... taky jsem to vzali pře Svoboďák, kde Adinu velice zaujali holubi:D ale nakonec to byla pohoda a domů jsme dorazili uuuplně unavení...

 

Hlavní událostí března jsou samozřejmě Adinky první narozky:) a Allynky sedmé - naše holky se narodily ve stejný den, jen o několik let od sebe... a protože to jejich datum 9.3.2011 vycházelo na středu, tak jsme narozeniny oslavili v sobotu. Holkám jsem nachystala dorty z tvarohu, šunky, sýra atd. a ozdobila jsem je kostičkama, granulkama...  pak jsme vyrazily na procházku abychom navečer měly klid na oslavu. Dárky a dorty jsem holkám nachystala do obýváku - byly z toho docela vyhukaný ale pak se rozjely a rozbalovaly dárky:) Adina dostala Dry Bed deku, Ally pelech a potom každá reflexní obojek, plyšáky a pamlsky ...

 

Fotky přidám na rajče ;-)

 

 

 

 

<iframe src="https://www.rajce.net/a4592886/mini?bgcolor=ff0000&photoNameVisible=1" name="rajce-net" width="356" height="356" frameborder="0" scrolling="no" allowtransparency="false"></iframe>